to-metro-se-glyfada-kallithea-etoimazetai-to-plano-brahaminewsgr.jpg

Το μετρό σε Γλυφάδα, Καλλιθέα. Ετοιμάζεται το πλάνο. Σχεδιάζονται οι νέες επεκτάσεις σε πολλές νέες περιοχές.

 

Το μετρό σε Γλυφάδα, Καλλιθέα

 

Το μετρό επεκτείνεται σε Γλυφάδα, Καλλιθέα. Μάλιστα, οι μελέτες έχουν ήδη ξεκινήσει για τις επεκτάσεις, στις οποίες αναμένεται να μπουν κι άλλες νέες περιοχές.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, με 4 αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό έχουν ενταχθεί και οι μελέτες για τις νέες επεκτάσεις. Και συγκεκριμένα προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, ΠΥΡΚΑΛ και Πετρούπολη. Με την απόφαση αυτή οι μελέτες θα χρηματοδοτηθούν ενταγμένες στο ΤΠΑ Υποδομών και Μεταφορών 2021-2025. Σε κάποιες από αυτές οι μελέτες είναι ήδη σε εξέλιξη (υλοποίηση ή σχεδιασμό) και άλλες επεκτάσεις και γραμμές βρίσκονται στο στάδιο μελέτης και επεξεργασίας.

Ανεξάρτητα από το πότε θα ολοκληρωθούν οι μελέτες, το ευχάριστο είναι ότι το πλάνο επέκτασης του Μετρό προχωρά και τα νέα είναι ευχάριστα για τους κατοίκους πολλών περιοχών, που σήμερα θεωρούνται “αποκλεισμένες” από γρήγορα και βιώσιμα μέσα μαζικής μεταφοράς. (Βρείτε μας και στο facebook).

 

Επεκτάσεις προς τα δυτικά προάστια

to-metro-se-glyfada-kallithea-etoimazetai-to-plano-brahaminewsgr.jpg1_.jpg

Εκτός από το πρώτο κομμάτι της νέας Γραμμής 4 “Άλσος Βεΐκου – Γουδή” που έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται, σχεδιάζεται η μελλοντική επέκταση της γραμμής προς τα Δυτικά.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζεται η επέκταση της Γραμμής 4 από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη. Αντικείμενο της παρούσας πράξης αποτελεί η εκπόνηση tτων προκαταρκτικών μελετών, της προμελέτης και της ΜΠΕ για το τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Πετρούπολη», μήκους 6,8 χλμ. με 6 σταθμούς.

Η μελέτη του έργου αυτού περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά αντικείμενα μελετών έργων Μετρό, όπως ενδεικτικά: αρχιτεκτονικές μελέτες, στατικές
μελέτες, γεωτεχνικές μελέτες, μελέτες αερισμού/κλιματισμού, μελέτες ασθενών ρευμάτων, μελέτες παροχής ισχύος έλξης, μελέτες
σιδηροδρομικής επιδομής και υποδομής, μελέτες σηματοδότησης, κ.α., σε επίπεδο προμελέτης. Χρηματοδοτείται με 4,6 εκατ. ευρώ.

Περισσότερα θέματα για ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΣ ΕΔΩ

Οι 6 νέοι σταθμοί

Η επέκταση αυτή, κόστους 600 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από το Γαλάτσι προς την Πετρούπολη με 6 νέους σταθμούς:

Νέα Ιωνία
Πευκάκια
Νέα Φιλαδέλφεια
Πάρκο Τρίτση (Άγιοι Ανάργυροι)
Ίλιον
Πετρούπολη
Για την επέκταση αυτή έχουν ξεκινήσει ήδη οι τοπογραφικές εργασίες και σύντομα θα ακολουθήσουν και οι γεωτεχνικές έρευνες.

Η Γραμμή 4 προς Πετρούπολη

Εκτός από τη Γραμμή 4, το πλάνο επέκτασης προς τα Δυτικά περιλαμβάνει και την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον.

Η νέα επέκταση, μήκους 4 χιλιομέτρων και κόστους 350 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από Ανθούπολη προς Ίλιον με 3 νέους σταθμούς ενώ σχεδιάζεται και η περαιτέρω επέκταση με 3 ακόμη σταθμούς για την εξυπηρέτηση των κατοίκων σε Καματερό, Άνω Λιόσια – Ζεφύρι και Αχαρνές (Μενίδι).

Για την τελευταία επέκταση, θα ξεκινήσει σύντομα η τοπογραφική αποτύπωση και σε αυτές τις περιοχές.

Τα νότια προάστια

Επιπλέον περιοχές στα Νότια Προάστια αναμένεται να συνδεθούν με το δίκτυο μετρό της πόλης καθώς σχεδιάζεται τόσο η επέκταση της Γραμμής 1 (πρώην Ηλεκτρικός) έως το Φάληρο, αλλά και η επέκταση της Γραμμής 2 από το Ελληνικό έως τη Γλυφάδα.

Συγκεκριμένα, η Γραμμή 1 θα συνεχίζει υπόγεια από το σταθμό του Θησείου έως το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Αναμένεται να εξυπηρετεί 65.000 επιβάτες ημερησίως και να έχει 4 νέους υπόγειους σταθμούς:

Πετράλωνα (κοινός σταθμός με γραμμή 1)
Πλατεία Δαβάκη
Λόφος Φιλάρετου / Τζιτζιφιές
ΚΠΙΣΝ

Στη συγκεκριμένη πράξη, το αντικείμενο μελέτης αποτελούν οι προκαταρκτικές μελέτες ήτοι οι τοπογραφικές, γεωλογικές και γεωτεχνικές μελέτες που θα οδηγήσουν στη δημιουργία υπογειοποιημένου κλάδου της Γραμμής 1 από το Σταθμό Πετραλώνων προς Καλλιθέα και Φαληρικό Δέλτα (ΚΠΙΣΝ), μήκους περίπου 3,5 χλμ με 3 υπόγειους σταθμούςΓια την επέκταση αυτή έχει ήδη ολοκληρωθεί η συγκοινωνιακή μελέτη τεκμηρίωσης του έργου και αναμένεται να δημοπρατηθούν οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές εργασίες και έρευνες. Οι μελέτες χρηματοδοτούνται με 1 εκατ. ευρώ.

Σε επόμενη φάση, η επέκταση αυτή θα συνεχίσει προς το Παλαιό Φάληρο κατά μήκος της Λεωφόρου Αμφιθέας.

to-metro-se-glyfada-kallithea-etoimazetai-to-plano-brahaminewsgr.jpg2_.jpg

Η επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και ΚΠΙΣΝ

Όσον αφορά την επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα, θα έχει συνολικό μήκος 4,4 χιλιόμετρα και θα περιλαμβάνει 3 νέους σταθμούς:

Άνω Γλυφάδα
Λεωφ. Βουλιαγμένης / Γρ. Λαμπράκη
Γλυφάδα
Αναμένεται να εξυπηρετεί 57.000 επιβάτες ημερησίως και ο προϋπολογισμός του έργο ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ. Αντικείμενο της παρούσας Πράξης αποτελεί η εκπόνηση των Προκαταρτικών Μελετών και της Προμελέτης που αφορά στην κατασκευή επέκτασης της Γραμμής 2 από το Ελληνικό μέχρι το κέντρο της Γλυφάδας, μήκους 3,6χλμ. περίπου με 3 υπόγειους σταθμούς. Οι μελέτες χρηματοδοτούνται με 3 εκατ. ευρώ.

 

Η νέα γραμμή 5 “Ευαγγελισμός-Πάρκο Ανδρέα Λεντάκη”

Αντικείμενο της παρούσας Πράξης αποτελεί η εκπόνηση της προμελέτης για το τμήμα της Γραμμής 4 «Ευαγγελισμός – Α. Ηλιούπολη», μήκους 3 χλμ. με 3 σταθμούς. Η μελέτη του έργου αυτού περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά αντικείμενα μελετών έργων Μετρό, όπως ενδεικτικά: αρχιτεκτονικές μελέτες, στατικές μελέτες, γεωτεχνικές μελέτες, μελέτες αερισμού/κλιματισμού, μελέτες ασθενών ρευμάτων, μελέτες παροχής ισχύος έλξης, μελέτες σιδηροδρομικής επιδομής και υποδομής, μελέτες σηματοδότησης, κ.α., σε επίπεδο προμελέτης. Οι μελέτες χρηματοδοτούνται με 2 εκατ. ευρώ.

Από admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.