Μαμαλάκης: Ψήφο εμπιστοσύνης στη διοικητική του ομάδα, αλλά… Η ανακοίνωση των αντιδημάρχων. Το ρεπορτάζ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ
Email: vtriandis@gmail.com
Μαμαλάκης: Ψήφο εμπιστοσύνης στη διοικητική του ομάδα, αλλά…
Ψήφο εμπιστοσύνης στη διοικητική του ομάδα έδωσε ο Στέλιος Μαμαλάκης. Ο δήμαρχος Αγίου Δημητρίου ανακοίνωσε την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025, τη μορφή της νέας διοικητικής αρχής η οποία δεν διαφέρει σε τίποτα από την προηγούμενη.
Δείγμα ότι ο κ. Μαμαλάκης επιθυμεί να συνεχίσει τη διοικητική θητεία στο δήμο, με τα ίδια πρόσωπα δείχνοντάς τους την εμπιστοσύνη του. Αλλά, όπως όλοι γνωρίζουν, στη διακριτική ευχέρεια του δημάρχου βρίσκεται η απόφαση να αντικαταστήσει όποιους εκείνος κρίνει, όποτε το κρίνει, ότι πρέπει να περάσουν στον …πάγκο, αν υπάρξουν προβλήματα και δυσμένειες. Κι αυτό για να αναλάβουν δράση στην πρώτη γραμμή και άλλοι συνάδερφοί τους οι οποίοι στην περίοδο αυτή είναι παγκίτες, αναμένοντας μία ευκαιρία να ενταχθούν στο διοικητικό σχήμα και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους… Ο χρόνος θα δείξει…
Η ανακοίνωση του δήμου
Ο δήμος στην ανακοίνωσή του επισημαίνει τα παρακάτω:
ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων & μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Δημάρχου στους Αντιδημάρχους».
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/10 (ΦΕΚ 87/τ. Α΄/07.06.2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως τροποποιήθηκε από
την παρ. 1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133/τ. Α΄/19.07.2018) «Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι», από
το άρθρο 5 του Ν. 4623/2019 (ΦΕΚ 134/τ. Α΄/09.08.2019 ), από το άρθρο 47 του Ν. 4647/19 (ΦΕΚ 204/τ.
Α΄/16-12-2019), το άρθρο 3 του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ 163/τ. Α΄/06.10.2023) και το άρθρο 118 του Ν.
5079/2023 (ΦΕΚ 215/τ. Α΄/22.12.2023).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ. Α΄/07.06.2010), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/τ. Α΄/07.06.2010), όπως τροποποιήθηκε
από το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (ΦΕΚ 107/τ. Α΄/31.07.2017) και της παρ. 3 ε΄ του άρθρου 3 του Ν.
4051/2012 (ΦΕΚ 40/τ. Α΄/29.02.2012) αναφορικά με την αντιμισθία.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 30 του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ 163/τ. Α΄/06.10.2023) περί Σύστασης επιτροπών
Αύξησης αριθμού αντιδημάρχων -Ρυθμίσεις κινητικότητας και ενεργειακών κοινοτήτων.
5. Την με αριθμ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/τ. Β΄/17.04.2019) απόφαση του ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και
Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με τον Ν. 3852/2010, όπως
ισχύει».
6. Την εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ 1333/110822/27.12.2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) με θέμα «Αντιδήμαρχοι».
7. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή
2846/Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Αγίου Δημητρίου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του
ανέρχεται στους 71.664 κατοίκους.
8. Το γεγονός ότι στον Δήμο Αγίου Δημητρίου μπορεί να ορισθούν έως οκτώ (8) Αντιδήμαρχοι έμμισθοι και
έως τρεις (3) άμισθοι.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ 207/τ. Β’/17.02.2005), όπως έχει τροποποιηθεί και
ισχύει.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αγίου Δημητρίου, με
θητεία από 03.01.2025 έως 02.01.2026, και τους μεταβιβάζουμε την άσκηση αρμοδιοτήτων, ως εξής :
1. την κα Μαρία Αχουλιά Σκριβάνου του Δημητρίου, Αντιδήμαρχο Παιδείας με αντιμισθία και της
μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Σελίδα 2 από 4
την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των
παιδικών σταθμών, και της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
2. τον κ. Γεώργιο Κάππο του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία και του
μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των
υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών περιλαμβανομένου του Γραφείου
Ηλεκτροφωτισμού του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού – Μηχανολογικού της Δ/νσης Περιβάλλοντος.
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
3. τον κ. Γεώργιο Ταμπακόπουλο του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Εποπτείας Πόλης με αντιμισθία και του
μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του
Ανεξάρτητου Τμήματος της Δημοτικής Αστυνομίας και του Ανεξάρτητου Γραφείου Πολιτικής Προστασίας
πλέον θεμάτων Φιλοζωίας.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
4. την κα Ελένη Κοντόγγονα του Κυριάκου, Αντιδήμαρχο Διοίκησης και Κέντρων Εξυπηρέτησης του Πολίτη
με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της
Διοικητικής Υπηρεσίας του Δήμου πλην αυτών που άπτονται στην αρμοδιότητα του Γενικού
Γραμματέα.
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της
Διεύθυνσης του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
5. τον κ. Βασίλειο Ζαχαριά του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Ψηφιακής
Ανασυγκρότησης με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
Την εποπτεία της λειτουργίας των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Την εποπτεία και συντονισμό της λειτουργίας του Ανεξάρτητου Γραφείου Μηχανογράφησης –
Μηχανοργάνωσης.
Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
6. τον κ. Ιωάννη – Μάριο Μπάντο του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών με αντιμισθία και
του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των
υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των τμημάτων αυτής
(περιλαμβανομένων των αρμοδιοτήτων που αφορούν στη λειτουργία του Δημοτικού Κοιμητηρίου).
Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Σελίδα 3 από 4
7. τον κ. Αθανάσιο Μπαμπάνα του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας με αντιμισθία και του
μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του
Τμήματος Υγείας & Πρόνοιας.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
8. τον κ. Κωνσταντίνο Κυριακάκη του Παντελή, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας & Πρασίνου χωρίς αντιμισθία
και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των
παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος:
α) Τμήμα Καθαριότητας
β) Τμήμα Πρασίνου
γ) Γραφείο Μηχανολογικό (Οχημάτων – Εξοπλισμού) και Γραφείο Δημοτικής Συγκοινωνίας & Πάρκου
Κυκλοφοριακής Αγωγής του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού – Μηχανολογικού της Δ/νσης Περιβάλλοντος.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
9. τον κ. Ευάγγελο Μπούρη του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Αθλητισμού & Παιδικών Κατασκηνώσεων
χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τομέα
Αθλητισμού του Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος, πλέον των Παιδικών Κατασκηνώσεων
του Δήμου.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
10. την κα Αγγελική Σαραβελάκη του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού με αντιμισθία και της
μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τομέα
Πολιτισμού του Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος, πλέον θεμάτων Εθελοντισμού.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Οι αρμοδιότητες
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών,
πιστοποιητικών, διοικητικών εγγράφων, την έκδοση αποφάσεων και την επιβολή προστίμων καθώς και την
ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου.
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του Προεδρείου
του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του Αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του
Δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες αυτών ασκεί ο Δήμαρχος.
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών
Υπηρεσιών κ. Γεώργιος Κάππος του Παναγιώτη που αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή
κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη
– Μάριο Μπάντο του Νικολάου.
Σελίδα 4 από 4
ΣΤ. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.
Ζ. Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αγίου
Δημητρίου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΜΑΛΑΚΗΣ”
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΔΩ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΔΕΣ ΕΔΩ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΣ ΕΔΩ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΔΕΣ ΕΔΩ
Η ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
More Stories
Η κοπή πίτας στο Β’ ΚΑΠΗ Αγίου Δημητρίου. Η εκδήλωση
Κραψίτες: Το αδιαχώρητο στην κοπή πίτας. “Βούλιαξε” από κόσμο η αίθουσα του συλλόγου (φωτογραφίες και video)
Η πίτα του Α’ ΚΑΠΗ Αγίου Δημητρίου. Η εκδήλωση